Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2008

Τρέχει κι ο Αβραμόπουλος για την διαδοχή


http://anarxokommouni.blogspot.com/

Σε Χριστουγεννιάτικο κλίμα.


Από το «εγώ» στο «εμείς».Ένδοξες μέρες κεφαλαιουχικού αλτρουισμού.



Σπύρος Χατζάρας

Αλτρουισμός: Η αγάπη για τον συνάνθρωπο,φιλαλληλία,ανθρωπισμός, ανθρωπιά. Η φροντίδα του ανθρώπου για το καλό των συνανθρώπων του, χωρίς να ζητά ανταλλάγματα.Ο αλτρουιστής εκδηλώνει ενδιαφέρον και κάνει ότι μπορεί, χωρίς να υπολογίζει τα προσωπικά του συμφέροντα. Βάζει το καλό των άλλων ανθρώπων πάνω από κάθε ταπεινό συμφέρον του. Από την Live-Pedia.gr

Τέτοιες μέρες θυμήθηκαν οι επικοινωνιολόγοι του, τον Μακρυγιάννη τους.

Ο πρωθυπουργός έστειλε, στις 25 Νοεμβρίου, «σαφή μηνύματα», προς τους τραπεζίτες, τους επιχειρηματίες, τους συνδικαλιστές και τα κόμματα της αντιπολίτευσης, ζητώντας, να αρθούν στο ύψος των περιστάσεων, να βάλουν στη θέση του «εγώ», το «εμείς», και να «αναλογιστούμε τι περισσότερο μπορούμε να προσφέρουμε».
Το μήνυμα, το αντελήφθη πρώτη η κ. Μπακογιάννη, που του απάντησε διά των εφημερίδων της: «Ημείς, έχουμε να προσφέρουμε. Εσύ εγωιστή, που δεν έχεις να προσφέρεις τίποτα ,γιατί παραμένεις πρωθυπουργός;».
Αμέσως, και στο πνεύμα, «φιλαλληλίας», διέρρευσαν στην «Ελευθεροτυπία», το «έγγραφο-βόμβα», που παραπέμπει, σε κρυφό πολιτικό χρήμα, το οποίο διοχετεύθηκε είτε στο κόμμα της Νέας Δημοκρατίας, είτε σε συντελεστές αυτής, την περίοδο 1990-1994, από την Siemens ,αφού με αυτό, υποδεικνύεται για την αποστολή χρημάτων η Mayo Investments Corporation, και ειδικότερα ο δολαριακός λογαριασμός, που αυτή τηρούσε στην Royal Bank of Scotland στο Λονδίνο. Ο λογαριασμός της Mayo διαβιβάσθηκε από το παραλογιστηρίο της θυγατρικής της Siemens στην Αθήνα, στο Μόναχο, για να εκπληρωθούν «ωφέλιμες πληρωμές», προς τη Νέα Δημοκρατία ή προς (τότε) κυβερνητικά στελέχη της, που «μεριμνούσαν» για την προώθηση συμβάσεων στον ΟΤΕ και αλλού. Με έξι εμβάσματα ή καταθέσεις, διοχετεύθηκε μαύρο πολιτικό χρήμα ύψους 20 εκατ. μάρκων (10 εκατ. ευρώ περίπου) από τη Siemens, κατόπιν συνεννοήσεων με οικονομικούς διαχειριστές του (τότε) κυβερνώντος κόμματος.
Η πλευρά της Ντόρας, «για το καλό των συνανθρώπων»,απάντησε με φήμες, για κρυφές κάμερες στα δωμάτια της Μονής Βατοπεδίου, για τους VIP ,και νέα DVD, με ανώτατο κυβερνητικό παράγοντα (της εποχής που έγινε η βιντεοσκόπηση) και εν ενεργεία κρατικό λειτουργό, τους οποίους συνδέει η μεταξύ τους φιλία». Ο κίνδυνος το υλικό να χρησιμοποιηθεί εναντίον τους είναι προφανής!!
«Χριστουγεννιάτικη» Κόλαση!
Στο ίδιο πνεύμα «αγάπης για τον συνάνθρωπο» ο κ. Μίχαλος (του ΕΒΕΑ) έσπευσε να ζητήσει, την κοινωνική ευθύνη των εργαζομένων, για να λειτουργούν τα πολυκαταστήματα και τις Κυριακές. Άλλωστε, οι 65 ώρες εργασίας την εβδομάδα, ψηφίστηκαν στο Ευρωκοινοβούλιο, και από την κυρία Ματσούκα (Πασοκ), και τον κ.Παπαδημούλη (Συριζα), σε εφαρμογή του,«από το εγώ στο εμείς».
Στην Θεσσαλονίκη, αναπτύχθηκε κίνημα «ανθρωπιάς» για γνωστό χρυσόχοο επιχειρηματία, που κέρδισε τον τελευταίο χρόνο (1/7/07-30/6/08), το ποσό των 3.091,62 ευρώ ή 258 ευρώ το μήνα. Ο υπέροχος αυτός άνθρωπος πληρώνει τους εργαζόμενους του, με 700 ευρώ, και αυτός ζει μόνο με 258.
Το πιο τραγικό είναι ότι ο Αλογοσκούφης θα καλέσει αυτόν τον άνθρωπο να κλείσει τα βιβλία του πληρώνοντας το υπερβολικό ποσό των 600 ευρώ.
Σε προκήρυξη που έβγαλε το κίνημα συμπαράστασης αναφέρεται:
«Ντροπή σας κύριε Αλογοσκούφη! Αναρωτιέστε πώς ζουν όλοι αυτοί οι άνθρωποι με 258 ευρώ το μήνα; Που είναι η κοινωνική αλληλεγγύη; Που είναι η κοινωνική συνοχή; Που είναι επιτέλους η ανθρώπινη ευαισθησία σας;»
Χωρίς να υπολογίσουν τα προσωπικά τους συμφέροντα δυο παράγοντες της Ν.Δ. στις Σέρρες, προσπάθησαν να διοχετεύσουν κρατικούς πόρους από επιχορηγήσεις σε τοπικούς πολιτιστικούς συλλόγους, για το καλό των άλλων ανθρώπων. Συνελήφθησαν όμως, «ομολόγησαν ότι δρούσαν αυτοβούλως», χωρίς τη στήριξη κάποιου στελέχους της Νέας Δημοκρατίας, καταδικάστηκαν με αναστολή και αφέθηκαν, «ευτυχώς» ελεύθεροι.

Ο πρωθυπουργός τόνισε ότι σκοπός της κυβέρνησης, είναι να περιοριστούν οι δυσμενείς επιπτώσεις της διεθνούς συγκυρίας. Ζήτησε συστράτευση όλων των δυνάμεων για την επίτευξη αυτού του στόχου: «Στην πορεία αυτή, η κρισιμότητα της διεθνούς συγκυρίας απαιτεί τη σύμπραξη όλων των πολιτικών και κοινωνικών δυνάμεων. Απαιτεί, από όλους να βάλουμε το «εμείς»στη θέση του «εγώ» και να αναλογιστούμε «τι περισσότερο μπορούμε να προσφέρουμε».

Τα ΕΛΠΕ αμέσως μοίρασαν δωρεάν πετρέλαιο σε 200 φτωχές οικογένειες.
Ο Αράπογλου δέχθηκε να πάρει μερίδιο από τα 28 δίς. Ο Αθανασόπουλος ζήτησε αύξηση μόνο 1%, ( όχι στον μισθό του αλλά στο κόστος του ρεύματος) ,πέραν της προγραμματισμένης λόγω ρήτρας καυσίμων,και ο Χατζημανουήλ ,ετοιμάζει σούπερ-τζόκερ για τα Χριστούγεννα. Ολα τα εκατομμύρια στον λαό.

www.deltio11.blogspot.com

www.blueskytv.gr

Συνεννόηση ή συναίνεση; (Cine - Μπούρδες)


Συνεννόηση ή συναίνεση; Δεν είναι ταυτόσημες έννοιες.

Καμιά φορά είναι αναγκαίο να τα λες στην νύφη για να τα ακούει η πεθερά. Είναι φανερό ότι ο πακτωλός χρημάτων που αυτό το δύσμοιρο κράτος, αυτό το φασκελωμένο Ελληνικό δημόσιο πληρώνει τους επικοινωνιολόγους (βλέπε διαφημιστές), πάνε χαμένα.

Ίσως επειδή κανόνας είναι, το δημόσιο να πληρώνει τενεκέδες. Ίσως επειδή για τους επαγγελματίες παραπληροφορητές και διαμορφωτές της εκτροπής της λογικής στην κοινή γνώμη, δεν γίνεται πρόσληψη με αξιοκρατικά κριτήρια, πχ με διαγωνισμό, με ΑΣΕΠ κλπ, αλλά με απ’ ευθείας ανάθεση σε κομματικά στελέχη ή αποκόμματα. Ίσως γιατί σε αυτή την χώρα όπως λέει κι ο πρωτοπόρος Βασίλης (ρισπέκτ), «με το καλύτερο ασχολούνται σχεδόν αποκλειστικά οι χειρότεροι». Ίσως γιατί ο καθείς μετρά και κρίνει με βάση το μέτρο του, και φυσικά ο βλάξ της επικοινωνίας, το δικό του… Ποιος να ξέρει άραγε την ισχύουσα συνταγή, ποιος την αναλογία και τον συνδυασμό στις πιθανές αιτίες…

Η ουσία είναι μία:
Εδώ και πολλά χρόνια – κύριε Καραμανλή, προσπαθώ με τον δημόσιο διάλογο να πείσω την γυναίκα μου ότι αφού με διάλεξε, πρέπει να αποδεχτεί το ορθό για το κοινό μας συμφέρον. Για το καλό της οικογένειας που για το οποίο μόνο εγώ ενδιαφέρομαι και μόνο εγώ γνωρίζω. Το συμφέρον μας είναι η συναίνεση στο πρωινό πρόγραμμά μου να κατουράω έξω από την τουαλέτα, μπρος στην πόρτα της. Το πρόγραμμά μου υλοποιώ. Βρωμάει, αλλά εγώ το υλοποιώ. Εκείνη όμως «δραπετεύει από το πρόβλημα, αποφεύγει τον διάλογο και την συναίνεση, παραμένει προσκολλημένη σε αγκυλώσεις του παρελθόντος διότι δεν έχει πρόγραμμα και λύσεις». Η λογική της απόδοσης ευθυνών στο θύμα του βιασμού διότι δεν... συναίνεσε! Πόσο μάλλον που ο ρόλος της συζύγου είναι μόνον η σύνθεση, δεν είναι ο έλεγχος, όπως αυτό αντιθέτως ισχύει για τις αντιπολιτεύσεις στην κοινοβουλευτική δημοκρατία...

Και καλά άνθρωπέ μου Κωστάκη,
ο αρχιτρόμπας που σου τα γράφει αυτά και επανειλημμένα μας τα ξεφουρνίζεις σαν πέτρες στο κούτελο, ως εκ γενετής πάσχων εξ εγκεφαλικής πλατυποδίας, έχει πίτουρα αντί φαιάς ουσίας.
Εσύ πάλι, δεν μπορείς να κρίνεις τι σε βάζουν να πεις;

Μα τι ρωτάω τώρα κι εγώ…
the Bloopers

ΧΑΛΕΝΤ ΜΕΣΑΑΛ: «Η επιστροφή είναι νόμιμο δικαίωμα»


Κυριακάτικη "ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ", 30 Νοέμβρη 2008


ΧΑΛΕΝΤ ΜΕΣΑΑΛ
«Η επιστροφή είναι νόμιμο δικαίωμα»

Συνέντευξη στον ΝΙΚΟ ΚΛΕΙΤΣΙΚΑ *


Μέτρα ασφαλείας που δεν έχουν τίποτα το κοινό με όσα βλέπουμε σε αστυνομικές-κατασκοπευτικές ταινίες. Επιβεβαιώνουν, ωστόσο, ότι θα γίνει συνάντηση. Δεν γνωρίζεις ώρα, τόπο... νομίζεις ότι είναι ανοργάνωτοι. Δεν έχεις συνειδητοποιήσει ότι πρόκειται να συναντήσεις τον υπ' αριθμόν ένα καταζητούμενο τρομοκράτη, φυσικά για τους Δυτικούς, το Ισραήλ και για ορισμένες αραβικές χώρες. Σε καλούν να είσαι έτοιμος στις 8 το βράδυ κι εκείνη την ώρα σου λένε πως στάθηκε αδύνατον να γίνει η συνάντηση. Λίγο αργότερα σου λένε ότι τελικώς... θα γίνει. Πότε, πού, πώς; Αναπάντητες ερωτήσεις. Στις 9 το βράδυ με έκπληξη ανακαλύπτεις ότι η συνάντηση με το μυθικό Χάλεντ Μεσάαλ θα γίνει, και μάλιστα σε χώρο του συνεδρίου!
Τα μέτρα ασφαλείας κατανοητά, αφού ο Χάλεντ Μεσάαλ είναι ο πρώτος στόχος των Ισραηλινών και των Αμερικανών. Δεν μπορείς να ξεχάσεις ότι ο προηγούμενος αρχηγός της Χαμάς δολοφονήθηκε με πύραυλο που ανατίναξε εν κινήσει το αυτοκίνητο που τον μετέφερε.
Ενας άνθρωπος γλυκύτατος, που το χαμόγελό του και η ευγένειά του σε σκλαβώνει. Τα δυτικά ΜΜΕ τον εμφανίζουν ως τέρας, δολοφόνο, τρομοκράτη. Συντροφιά μας το τσάι και λίγα μπισκότα...
Πολλά ερωτήματα και δεν διστάζει ν' απαντήσει σε όλα!
*Πώς βλέπει ο αρχηγός της Χαμάς το ζήτημα της επιστροφής των προσφύγων στα εδάφη τους;
- Δεν θα διαπραγματευτούμε κι ούτε θα σταματήσουμε να υπερασπιζόμαστε το δικαίωμα των Παλαιστινίων για επιστροφή. Αυτό το δικαίωμα είναι αναφαίρετο και δεν παραχωρείται. Πρόκειται για νόμιμο δικαίωμα, τόσο ατομικό, όσο και συλλογικό. Το εγγυούνται οι διεθνείς νόμοι και οι συνθήκες.
*Μπορούν να συζητηθούν προτάσεις, που έγιναν από ΗΠΑ και Ισραήλ, για ποσόστωση (20% - 25%) στο ζήτημα της επιστροφής;
- Η πίστη στο δικαίωμα της επιστροφής είναι μια προτεραιότητα του παλαιστινιακού εθνικοαπελευθερωτικού κινήματος. Η διεθνής κοινότητα οφείλει να υπερασπίσει αυτό το δικαίωμα και είναι υποχρέωσή της, τόσο ανθρωπιστικού όσο και πολιτισμικού χαρακτήρα. Δεν μπορούμε να δεχθούμε συμβιβασμούς ή αναβολές γι' αυτό μας το νόμιμο δικαίωμα.
*Πώς θα αντιδράσετε;
- Η πιο αποτελεσματική αντίδραση είναι η αντίσταση. Πρόκειται για την πιο σύντομη οδό ώστε να υπάρξει εγγύηση για την επιστροφή των Παλαιστινίων. Ο παλαιστινιακός λαός εκδιώχθηκε από τις σιωνιστικές δυνάμεις με τρομοκρατικές μεθόδους, με δολοφονίες, με σφαγές. Κι αυτό είναι έγκλημα εθνοκάθαρσης εναντίον της ανθρωπότητας. Η ευθύνη βαραίνει και τις διεθνείς δυνάμεις, που υποστήριξαν και υποστηρίζουν και που στηρίζουν το σιωνιστικό σχέδιο. Εμείς θα ενεργοποιήσουμε όλους τους μηχανισμούς, όλα τα πολιτικά, νομικά, οικονομικά εργαλεία για να υπερασπίσουμε το δικαίωμά μας για επιστροφή.
*Πώς εκτιμάτε το αμερικανικό βέτο για ενδοπαλαιστινιακές συνομιλίες;
- Δεν έχουν ειλικρινή διάθεση για διάλογο, αλλά στοχεύουν να μας βγάλουν από το πολιτικό παιχνίδι. Ούτε το δημοκρατικό εκλογικό αποτέλεσμα δεν σέβονται κι εμείς με τη διαφθορά δεν έχουμε καμία σχέση.
*Για εσάς, ποια είναι η βασική προϋπόθεση για τη λύση του Παλαιστινιακού;
- Η είσοδος σε μια λύση του Παλαιστινιακού περνάει από την επίλυση του δικαιώματος των προσφύγων. Κάθε άρνηση στο δίκαιο αίτημά μας επιφέρει τριγμούς στην ίδια την παλαιστινιακή υπόθεση.
Μια συζήτηση που φθάνει τις δύο ώρες. Οι λέξεις, οι φράσεις που προφέρει ο Χάλεντ Μεσάαλ σε μαγεύουν. Τίποτα το εξτρεμιστικό, το περίεργο, το τρομοκρατικό. Νοήματα που συνεπαίρνουν το μέσο συντηρητικό πολίτη της Ευρώπης.
Κι αναρωτιέσαι πώς είναι δυνατόν να είναι καταζητούμενος από τους πολιτισμένους της Δύσης!
Γιατί άραγε, για 60 χρόνια βίαιης και σκληρής κατοχής της Παλαιστίνης, για το δικαίωμα ενός λαού να επιστρέψει στα σπίτια του και τη γη του και παρά τις αποφάσεις του ΟΗΕ, η Δύση «κατασκευάζει» τρομοκράτες για να καλύψει την ένοχη σιωπή της; Γιατί οι πολιτισμένοι Δυτικοί δεν συγκινούνται, όταν σήμερα στην αποκλεισμένη Γάζα πεθαίνουν παιδιά από έλλειψη τροφίμων και φαρμάκων; Ποιοι και γιατί επιβάλλουν την παραπληροφόρηση;
Αναχωρώντας από τη Δαμασκό νιώθεις ότι σήμερα δεν δοκιμάζεται η αντοχή στην αντίσταση του λαού της Παλαιστίνης, αλλά η ανθρωπιά μας. Νιώθεις γιατί είσαι στο πλευρό της αγωνιζόμενης Παλαιστίνης!
* Ο ΝΙΚΟΣ ΚΛΕΙΤΣΙΚΑΣ είναι συγγραφέας, ιστορικός ερευνητής και μέλος της ελληνικής αντιπροσωπείας στην Παγκόσμια Διάσκεψη για το Παλαιστινιακό στη Δαμασκό το περασμένο Σαββατοκύριακο.
Κυριακάτικη "Ελευθεροτυπία", 30 Νοέμβρη 2008
http://sibilla-gr-sibilla.blogspot.com/

Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2008

[Το Πνεύμα της παρακμής




Θύμιος Παπανικολάου
ΡΕΣΑΛΤΟ. Τεύχος-23


Ένα από τα πιο κτυπητά χαρακτηριστικά της εποχής μας είναι ότι οι «οργανικοί διανοούμενοι» του καπιταλισμού στη σημερινή φάση της παγκοσμιοποίησης και του χρηματιστηριακού «διεθνισμού» είναι πρώην αριστεροί, καλλιτέχνες και γενικά πνευματικοί άνθρωποι. Φυσικά όλοι αυτοί συνεχίζουν να λένε ότι είναι αριστεροί παρά το γεγονός ότι αποτελούν την ιδεολογική αστυνομία του συστήματος, τους ακριβοπληρωμένους καθεστωτικούς λακέδες.

Πού οφείλεται, πώς εξηγείται και τι νόημα έχει αυτή η πλήρης ενσωμάτωση και μετάλλαξη της «αριστερής» διανόησης η οποία αποτελεί σήμερα τον ιδεολογικό τρομοκράτη της Νέας Τάξης, το άλλοθι και το τεκμήριό της;

Το φαινόμενο της αποστασίας αριστερών διανοουμένων δεν είναι καινούργιο. Πάντα στις δύσκολες καμπές της ιστορίας πολλοί από αυτούς γονάτιζαν αξιολύπητα και μετατρέπονταν σε γενίτσαρους του κεφαλαίου. Αυτό, όμως, που γινόταν χθες αποσπασματικά, σήμερα έχει πάρει επιδημική, σχεδόν καθολική μορφή. Πάντα αυτά τα φαινόμενα της λιποταξίας και μετάλλαξης του αριστερού πνεύματος αποτελούν την έκφραση και το σύμπτωμα δύο βασικών παραγόντων: Από τη μια είναι η κατάσταση του διεθνούς εργατικού και επαναστατικού κινήματος και από την άλλη οι απαιτήσεις του συστήματος της καπιταλιστικής παρακμής, η θέση και ο ρόλος της διανόησης, καθώς η πνευματική κατάσταση, οι αξίες και η ιδεολογία που ηγεμονεύουν.

Η ήττα και η μακρόχρονη ακινησία των λαϊκών κινημάτων, η ήττα του γραφειοκρατικού Σοβιετικού μοντέλου και η κατασυκοφάντηση στο πρόσωπο αυτού του εκτρώματος των σοσιαλιστικών ιδεών άφησαν ελεύθερο και γόνιμο το έδαφος για την πλήρη κυριαρχία του πνεύματος της καπιταλιστικής παρακμής και γονάτισαν το «αριστερό» πνεύμα. Σε τέτοιες οπισθοδρομικές εποχές, εποχές που η σήψη και οι «αξίες» της αυθαδιάζουν τρομοκρατικά, είναι άθλος να στηθείς στα πόδια σου, ιδιαίτερα η μικροαστική αριστερή διανόηση, η οποία ήταν ραχιτική από την γέννησή της, θεωρητικά ανεπαρκής, πολιτικά και ηθικά απροετοίμαστη.





Η διαλεκτική μετάλλαξη




Δεν πρέπει να φανταστούμε ότι το σημερινό άθλιο κατάντημα των πρώην αριστερών καλλιτεχνών και διανοουμένων έγινε με μιας, ότι μεταμορφώθηκαν σε σύγχρονους γενίτσαρους σαν ξαφνικά να τους κτύπησε το ραβδάκι της Κίρκης. Υπάρχει μια διαλεκτικά εξελικτική πορεία που τους ενσωμάτωσε και που καθορίστηκε αποφασιστικά από τους λόγους που προανέφερα.

Το θεμελιακό στοιχείο για να κατανοήσουμε αυτή την εξέλιξη είναι το σύστημα μέσα στο οποίο ζούνε, σε συνδυασμό με τις πολιτικές ήττες και προδοσίες του σοσιαλιστικού κινήματος. Όταν λείπουν οι επαναστατικές κοινωνικές εντάσεις και τα μαζικά μαχητικά κινήματα, δηλαδή τα «κοινωνικά κίνητρα» που βελονιάζουν το συναίσθημα, αφυπνίζουν τη σκέψη και ενεργοποιούν τη συνείδηση του συλλογικού κοινωνικού είναι, τότε η καλλιτεχνική και διανοητική παραγωγή υποτάσσεται καταλυτικά στο «πνεύμα» και τις «αξίες» του συστήματος.
Και ποιο είναι αυτό το σύστημα; Ο καπιταλισμός σε σήψη και παρακμή.

Στις σύγχρονες κοινωνίες η αστική τάξη όχι μόνο δεν έχει κανέναν προοδευτικό ρόλο να εκπληρώσει, αλλά έχει καταντήσει απολύτως αντιδραστική. Στον εικοστό αιώνα, εκτός από τους δύο ιμπεριαλιστικούς πολέμους (ασύλληπτης φρίκης και καταστροφών) που η αστική κοινωνία εξεκόλαψε και εξαπέλυσε πάνω στην υδρόγειο, έβγαλε (φυσιολογικό της άνθος) το φασισμό, και επεξεργάστηκε εν ψυχρώ, και εφάρμοσε με μεθοδικότητα τις πιο φρικαλέες πρακτικές, για να διατηρεί την κυριαρχία και να εξασφαλίζει την υποταγή: Βασανιστήρια, στρατόπεδα συγκεντρώσεων, ομαδικά εγκλήματα, συλλογική ευθύνη, παρακολούθηση και έλεγχος των συνειδήσεων κ.λπ.

Η ύπαρξη της αστικής τάξης όλο σχεδόν τον 20ο αιώνα και σήμερα, όσο ποτέ άλλοτε, αποτελεί την ιστορική άρση κάθε ανθρώπινης αξίας, την έσχατη κατάπτωση του ανθρώπινου στοιχείου.

Ήδη από τις πρώτες δεκαετίες του προηγούμενου αιώνα ο αστικός κόσμος δεν έχει να προβάλει καμιά δικαιολογία της ύπαρξής του. Όλες οι αστικές αξίες έχουν ανεπανόρθωτα χρεοκοπήσει και διαλυθεί: Η φιλοπατρία, η εθνική κυριαρχία, η αστική οικογένεια, η θρησκεία, ο κοινοβουλευτισμός, οι ατομικές ελευθερίες. Η ισχύς τους έγινε ασυμβίβαστη πλέον με την ύπαρξη της αστικής τάξης. Οι πιο συνειδητοί και κυνικοί υπερασπιστές του καπιταλισμού δεν δίστασαν να διακηρύξουν δημόσια την χρεοκοπία των αστικών αξιών. Και τα ριζοσπαστικά κινήματα της νεολαίας τροφοδοτήθηκαν από αυτή τη χρεοκοπία των αξιών και τη βάθαιναν. Γιατί όταν χτυπάς τις παραδοσιακές αξίες που ο αστικός κόσμος τις έχει οδηγήσει σε χρεοκοπία, χωρίς να τις αναστυλώνεις, να τις αναγεννάς και να δημιουργείς ένα νέο σύστημα αξιών, συμβάλλεις στη γενική αποσύνθεση. Ο επαναστατικός, λοιπόν, μικροαστικός ριζοσπαστισμός της νεολαίας «χτύπησε» τις αστικές αξίες που είχαν γίνει βάρος και για τον ίδιο αστικό κόσμο. Ο κόσμος αυτός είχε πάψει προ πολλού να πιστεύει σε αυτές τις αξίες που ο ίδιος είχε δημιουργήσει. Δεν στηριζόταν σε αυτές και ήταν ανίκανος να παράγει ένα νέο σύστημα αξιών.

Μέσα σε αυτό το γενικό πνεύμα γαλουχήθηκε και η αριστερή διανόηση. Μικροαστική από τη φύση της δεν κατανόησε ότι χτυπά τις αστικές αξίες που το ίδιο το κεφάλαιο δεν τις ήθελε πια. Το κεφάλαιο στο πρόσωπο αυτής της διανόησης βρήκε την ιδεολογική του εμπροσθοφυλακή. Έτσι στο πρόσωπο της αριστερής μικροαστικής ιντελιγκέντσιας το κεφάλαιο βρήκε το «προοδευτικό» του άλλοθι.





Η τέχνη της παρακμής


Η τέχνη ως το πιο ευαίσθητο κομμάτι της κουλτούρας αποτύπωσε πρώτη αυτή το αδιέξοδο της αστικής παρακμής, αλλά και της ενσωμάτωσης της ιντελιγκέντσιας.

Μια τάξη που η ύπαρξή της αντιπροσωπεύει την άρνηση του ανθρωπισμού και του Λόγου δεν είναι δυνατόν να δει στην τέχνη ένα υψηλό ιδεώδες, να συσχετίσει τη λειτουργία της με τους μεγάλους σκοπούς της ανθρωπότητας. Μια καλλιτεχνική αναπαράσταση της ζωής των κυρίαρχων τάξεων, των κοινωνικών της θεμελίων, των ωμών τάσεών της, του αληθινού βάθους της αγχώδους ψυχολογίας της θα ήταν κάτι πολύ σκληρό και ανυπόφορο για τους κυρίαρχους. Η ίδια λοιπόν η κοινωνική υπόσταση της κυρίαρχης τάξης αποκλείει την ανάπτυξη μιας μεγάλης και δυνατής ρεαλιστικής, ανθρωπιστικής τέχνης μέσα στους κύκλους των διανοουμένων.

Η τυπική αστική τέχνη της παρακμής, μοιραία, καταντάει αντιρεαλιστική, αντιουμανιστική, αδειανή, ασήμαντη, αφηρημένη, ασυνάρτητη, εγωκεντρική, παραληρηματική, του «ονείρου» και του «ενστίκτου».

Η ασάφεια και η σκοτεινότητα, φαινόμενο τόσο συχνό στην τέχνη της παρακμής, δεν οφείλεται σε κάποιο δήθεν βαρυσήμαντο βάθος, σε μια σύλληψη ή ιδέα πλούσια και βαθιά. Το βάθος αυτής της ερμητικής τέχνης δεν είναι καθόλου σκοτεινό. Απεναντίας πρόκειται για πράγματα πολύ κοινά, μα ανάξια και επονείδιστα: για την ηθική και ιδεολογική γύμνια ενός κόσμου που η υπόστασή του προϋποθέτει την πιο βαθιά ανηθικότητα, την εκμετάλλευση. Πώς να μιλήσει κανείς γι' αυτό απροκάλυπτα και φανερά, αν δεν είναι για να αντιταχθεί;

Η πνευματική αυτή κατάσταση αντιστοιχεί όχι μόνο στην πραγματικότητα της υπόστασης του καπιταλισμού, αλλά εκφράζει και την ιδιαίτερη πραγματικότητα της υπόστασης της μικροαστικής διανόησης και την ψυχολογία της που γεννιέται από τους ιδιαίτερους όρους ύπαρξής της. Είναι μια ψυχολογία της πολλαπλά ταλαιπωρημένης και απαθλιωμένης συνείδησης. Είναι η ψυχολογία του κενού. Δηλαδή του μετέωρου, εξωτερικού και απομονωμένου παρατηρητή. Και από μια τέτοια θέση έχει κανείς την εικόνα ενός κόσμου χαώδους, χωρίς ειρμό, παράλογου, αυθαίρετου, ασυνάρτητου, ζοφερού και αδιέξοδου. Επίσης από μια τέτοια θέση η ανασφάλεια και η αβεβαιότητα προσλαμβάνουν στη μικροαστική διανόηση νοσηρές μορφές. Τέτοιες τυραγνημένες και ακρωτηριασμένες συνειδήσεις δεν παράγουν και δεν ανακυκλώνουν απλώς την παρακμή, αλλά γλιστράνε εύκολα στην ηθική κατάπτωση και στη διανοητική αθλιότητα, σε κάθε είδους προστυχιά...

Η «καταστροφή του λογικού», συνεπώς, η Κρίση του Πνεύματος και το αδιέξοδο της τέχνης, είναι ειδικές μορφές και συστατικό τμήμα της γενικής κρίσης ενός κόσμου σε αποσύνθεση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
ΡΕΣΑΛΤΟ

Ο πωλών επί πιστώσει & ο πωλών τοις μετρητοίς


Aναρχοκουμμούνι

ΣΕ ΚΡΙΣΙΜΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΛΩΣΕ...ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΡΑΤΩ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ,ΟΡΘΙΟ,ΥΠΕΡΗΦΑΝΟ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ...ΤΟΝ ΧΑΝΟΥΜΕ!



«Δική μου δουλειά είναι να κρατώ
το σύστημα υγείας όρθιο, υπερήφανο και λειτουργικό.
Από κει και πέρα ας δουλέψουμε όλοι μαζί
να βρούμε την παθογένεια του συστήματος
όπως μας κληροδοτήθηκε,
να βάλουμε τα πράγματα κάτω,
να δουλέψουμε συνθετικά
και να φέρουμε επιτέλους αποτελέσματα»...


Μαλακα,πες μου ειλικρινα....
Το εχεις ριξει στη πρεζα;;;
Αρχισες τα ναρκωτικα;;;
Τρυπιεσαι ρε βλαμενε σε αυτη την ηλικια;;;
Κανεις μπαφους;;;
Τι σκατα παιρνεις τελος παντων;;;
Δεν γινεται να λες τετοιες απιστευτες παπαριες,
εαν δεν εισαι κατω απο την επήρεια,
καποιας ναρκωτικης ουσιας.
Διοτι,αν πραγματικα πιστευεις αυτα που λες...
τοτε μαγκα μου,εχεις πολυ σοβαρο προβλημα...Ενα μονο θα σου πω...
Εδω και τοσα χρονια,
παιδια τα οποια πασχουν απο καρκινο,
στην Ελλαδα του 2008,
δεν εχουν ακομη το ειδικο μηχανημα
που απαιτείται για να κανουν
τις ακτινοθεραπειες που πρεπει...
ΠΡΕΖΑ TV

Έτσι οι αμερικανοί εξάγουν τη «δημοκρατία» τους

Το βίντεο περιέχει συγκλονιστικές σκηνές φρίκες. Μόνον για ενήλικες που αντέχουν…




σίβυλλα

Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2008

Που τα είδατε αυτά γραμμένα ρε


Οταν οι υπάλληλοι των μεγαλοκαρχαριών που απομυζούν τόσα χρόνια τις κοινοτικές επιχορηγήσεις δεν έχουν επιχειρήματα

προσπαθούν να εξευτελίσουν τα επιχειρήματα αυτών που έχουν χειροπιαστές αποδείξεις καταφέρνοντας βέβαια απλώς να εξευτελιστούν οι ίδιοι. Διαβάστε παρακάτω τι γράφουν κάποιοι οι οποίοι ισχυρίζονται πως είναι επαγγελματίες δημοσιογράφοι. Είναι πολλοί και συγχρονισμένοι οπότε συμπεραίνουμε εύκολα ότι η αντεπίθεση των καρχαριών άρχισε με εμπροσθοφυλακή την μαρίδα!


«Οι ανεμογεννήτριες βλάπτουν το σεξ»!

μοιράζονται φυλλάδια που προειδοποιούν ότι «οι θεόρατοι ανεμόμυλοι θα μουγκρίζουν διαρκώς σκορπίζοντας ανεμοζάλη, τρέλα, σπάσιμο νεύρων, τρίξιμο των δοντιών, σεξουαλική
και ερωτική υποτονικότητα...».
ΟΙ ΥΠΟΗΧΟΙ από τις ανεμογεννήτριες θα μειώσουν τη σεξουαλική διάθεση των τράγων και θα καταστραφεί η κτηνοτροφία ● ΟΙ ΔΟΝΗΣΕΙΣ της βάσης θα βγάλουν στην επιφάνεια τα σκουλήκια
http://evia-blog.blogspot.com/

Αντιδράσεις προκάλεσε στην Καρυστία

άρθρο των "Νέων", με θέμα "Ιστορίες αιολικής τρέλας από όσους αντιδρούν στην εγκατάστασή τους στην Ελλάδα". Ο Ισίδωρος Παπαλυμπέρης, κάτοικος Καρυστίας και εκπρόσωπος της Κίνησης Διαμαρτυρίας Πολιτών Νοτίου Ευβοίας, απαντά:

"Καλησπέρα, διαμένω μόνιμα στη Νότια Καρυστία και ποιο συγκεκριμένα στην Κάρυστο. Εμείς είμαστε οι πρώτοι που μάθαμε τι σημαίνει για το ελληνικό κράτος ανάπτυξη ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.

Στην περιοχή μας έχουν ήδη εγκατασταθεί 352 ανεμογεννήτριες, χωρίς τον παραμικρό χωροταξικό σχεδιασμό.

Δεν θέλω να μπω στην κουβέντα για το κατά πόσο συνεισφέρουν οι ανεμογεννήτριες στη λύση του ενεργειακού ζητήματος ή όχι.
Θέλω όμως να θέσω συγκεκριμένους προβληματισμούς για το περιβόητο χωροταξικό.

1. Εξηγήστε μου γιατί από τη στιγμή που οι επιστήμονες χαρτογραφούν τις περιοχές Αιολικής Καταλληλότητας, το ΥΠΕΧΩΔΕ το προχωρά περισσότερο και ορίζει περιοχές Αιολικής Προτεραιότητας; Μήπως αντί να υποκινεί το επενδυτικό ενδιαφέρον υποκινείται απ αυτό;

2. Εξηγήστε μου πραγματικά ποιος είναι ακριβώς ο ρόλος της Τοπικής Αυτοδιοίκησης; Από πού προκύπτει απ' το κείμενο;

3. Γιατί στο σχέδιο δεν γίνεται η παραμικρή αναφορά στα συνωδά έργα (δρόμοι και γραμμές μέσης και υψηλής τάσης); Πρέπει να γνωρίζετε ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε εμείς στη Νότια Καρυστία είναι η διέλευση υπέργειων γραμμών μεταφοράς ενέργειας μέσα από οικισμούς ή δίπλα απ' αυτούς, μέσα από περιοχές ιδιαίτερου φυσικού κάλους και τουριστικής αξίας, θέτοντας σε κίνδυνο την υγεία μας και προκαλώντας συνεχώς πυρκαγιές.

4. Ποιος είναι αρμόδιος για την τήρηση του περίφημου ποσοστού κάλυψης επί των εδαφών ενός ΟΤΑ; Οι Περιφέρειες. Θα παρακαλούσα να ρωτήσετε την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας να σας πει πόσες ανεμογεννήτριες υπάρχουν σήμερα στα διοικητικά όρια της. Πιστεύετε ότι γνωρίζει;

5. Ποια συγκεκριμένη δέσμευση αναλαμβάνουν εκ του σχεδίου οι επενδυτές για την αποκατάσταση του τοπίου και των θιγόμενων ιδιοκτησιών όταν η επένδυσή τους εγκαταλειφθεί;

6. Γιατί δεν επιδοτείται η οικιακή ή μικρής κλίμακας παραγωγή που θα είχε ίσως αμεσότερο αποτέλεσμα και προτιμούν να πριμοδοτήσουν επιχειρηματίες και μάλιστα πολύ συγκεκριμένους;

Όπως γίνεται αντιληπτό ένα τέτοιο κείμενο δεν μπορεί να αποτελέσει βάση διαλόγου για εμάς, τους κατοίκους αυτού του τόπου, τη στιγμή μάλιστα που το Υπουργείο αρνήθηκε να διαλεχθεί ακόμα και επί των όποιων προτάσεων κατέθεσαν οι Δήμοι και η Νομαρχία Ευβοίας.

Δεν είμαστε κατά της ανάπτυξης των ΑΠΕ.

Είμαστε ενάντιοι στην άναρχη και άνευ όρων εγκατάσταση αιολικών πάρκων που μετατρέπουν την περιοχή μας σε βιομηχανικό τοπίο, απαξιώνουν τη γη μας και στερούν από τους κατοίκους του κάθε άλλη δυνατότητα οικονομικής ανάπτυξης.

Υ.Γ. Πότε κ. Γιόγιακα ήρθατε σε επαφή μ' εμάς και ακούσατε όλα αυτά τα αστεία που αναφέρετε στο άρθρο σας. Στην Κάρυστο έχουν γίνει δύο ημερίδες για το θέμα αυτό (ανατρέξτε στους τηλεοπτικούς σταθμούς της Χαλκίδας και στον Ευβοϊκό τύπο για υλικό) και κανένας δεν ψέλλισε καν τέτοιου είδους αστειότητες.

Θα επιθυμούσα πριν γράψετε ένα άρθρο για τις αντιδράσεις ενάντια στα αιολικά (και μάλιστα με ένα τόσο φαιδρό τίτλο) να έρθετε πρώτα σε επαφή με κάποιους απ' τους ανθρώπους που αντιδρούν".

Και ΝΟΥΔΟΥ και Light


Νέα Δημοκρατία, 5 Years Later from AP on Vimeo.
http://anything-but-nd.blogspot.com/

Με την Ντόρα και ο Γεράσιμος Γιακουμάτος











http://anarxokommouni.blogspot.com/

Ξανά για τις Στρίγκλες Μίξερ Αέρος-Αέρος





Μάνος Φαλτάϊτς
Μετά από κάποια φάση νεκροφάνειας που μεσολάβησε τον τελευταίο καιρό οι Στρίγκλες Μίξερ Αέρος-Αέρος άρχισαν να εμφανίζονται ξανά στο προσκήνιο.

Τώρα πια όμως, δε βρισκόμαστε από άποψη γνώσης στην πρώτη φάση της εμφάνισης του προβλήματος.

Τώρα, ξέρουμε πολύ καλά και περισσότερο από οποιονδήποτε άλλον, όλοι εμείς που επί δυο συνέχεια χρόνια, επί εικοσιτετραώρου βάσης περίπου ασχολούμαστε όχι μόνο εδώ στη Σκύρο, αλλά και σε ολόκληρη την Ελλάδα με τη μελέτη και έρευνα όλων των πτυχών, εμμέσων και άμεσων, φανερών και κρυφών, αυτού του τεράστιου θέματος.

Οι εμπειρίες και γνώσεις μας βρίσκονται, ως εκ τούτου, στον πιο ψηλό τους βαθμό και επομένως μιλάμε από θέσης της πιο έγκυρης γνώσης.

Εμείς, όλοι οι αγωνιζόμενοι φορείς γνωρίζουμε και αντιμετωπίζουμε την υπόθεση αυτή σφαιρικά και επομένως οι θέσεις μας έχουν αναμφισβήτητη ισχύ απέναντι των οποιωνδήποτε άλλων απόψεων που αντιμετωπίζουν την υπόθεση παρωπιδικά. Προβάλλοντας, δηλαδή, ένα μονάχα σημείο και αγνοώντας τελείως όλα τα άλλα που έχουν σχέση με τούτο το θέμα.

Βάσει αυτής της κατάστασης οι θέσεις μας για την εν γένει υπόθεση των Μίξερ Αέρος-Αέρος είναι αυτές:

1. Απαγορεύεται παντελώς να εγκατασταθούν οι τερατώδεις αυτές ανεμοκινούμενες μηχανές σε κατοικημένες περιοχές ή περιοχές ιδιαίτερης φυσικής ομορφιάς και ζωτικής σημασίας, εφ’ όσον αποτελούν την καταστροφή των τόπων αυτών.
2. Αποδεικνύεται ότι η υπόθεση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και στη συγκεκριμένη περίπτωση των ανεμογεννητριών απ’ την πλευρά, τόσο της Ευρωπαϊκής Ένωσης που παίρνει τις αποφάσεις, όσο και της δουλικής στην κυριολεξία υποταγής των κυβερνήσεων που σπεύδουν να εκτελούν τυφλά τις διαταγές της χωρίς να τις επεξεργάζονται, έτσι ώστε να βρίσκεται η ορθότερη λύση, δείχνουν ότι αυτά που γίνονται πάνω σε τούτο το θέμα είναι δουλειές τελείως του ποδαριού ή ακόμα κάτι πολύ χειρότερο. Κρύβουνε δόλο μέσα στο γενικότερο πλαίσιο καταστροφολογίας των πάντων, που συντελούνται, όπως έχει γίνει πια φανερό τον τελευταίο καιρό σε παγκόσμια κλίμακα. (Παγκόσμια οικονομική κρίση, ξάπλωμα της πείνας και ανεργίας, συστηματική καταστροφή του φυσικού περιβάλλοντος με την προώθηση της εγκατάστασης των απαίσιων ανεμοκίνητων Μίξερ Αέρος-Αέρος). Διαδικασίες που παραπέμπουν σε καταστάσεις Αρμαγεδώνα.

Έτσι δρούνε οι μαστροχαλαστήδες ανεγκέφαλοι κομισάριοι των Βρυξελών, επιβάλλοντάς μας καταραμένους θεσμούς. Όπως την επιβολή του ευρώ, τα ανθρωποκτόνα επιτόκια των ξεσαλωμένων κυριολεκτικά τραπεζών κλπ., έχοντας σαν τυφλά και αδίστακτα εκτελεστικά τους όργανα τα κατά τόπους ανθρωπάκια, που υλοποιούν τις διαταγές τους.

Και οι αποφάσεις αυτές της καταστροφής κατοχυρώνονται αμέσως με τη μορφή των νόμων, που δεν είναι στην πραγματικότητα τίποτε άλλο, παρά κόλπα για να κατοχυρώνονται οι άνομές τους θελήσεις και τα θεοσκότεινα σχέδιά τους. Κάνουν απλά ένα νόμο και τέλειωσαν

Ύστερα, ούτε να πει κανείς τις απόψεις του δεν τολμά, γιατί χαρακτηρίζεται παράνομος και τον περιμένει η φυλακή και σε μερικές περιπτώσεις ακόμα κι ο θάνατος.

Αυτή είναι η μόνη πραγματικότητα, που την βλέπει κανείς όταν κοιτά καθαρά και συλλογιέται ελεύθερα.

3. Η αξιοποίηση των φυσικών πηγών ενεργείας αέρα και ήλιου οφείλει να γίνεται σε παγκόσμια κλίμακα κατ’ αρχάς και εθνικό και τοπικό επίπεδο κατ’ επέκταση.
4. Σε παγκόσμια οπτική για ανανεώσιμες πηγές ενέργειας αέρα και ήλιου θα έπρεπε να επιλεγούν μεγάλες ακατοίκητες εκτάσεις της γης, όπως η Αλάσκα, η Σαχάρα και άλλοι ακόμα έρημοι τόποι για μαζική παραγωγή ενέργειας απ’ τον ήλιο ή τον αέρα που θα μπορούσαν να διακλαδωθεί στη συνέχεια σε όλα τα σημεία της γης, όπως γίνεται εν μέρει τώρα με τη μεταφορά πετρελαίου και φυσικού αερίου.

Αλήθεια, ρωτούμε, πώς και γιατί δεν έγινε από τους υποτιθέμενους σοφούς εγκέφαλους που κυβερνούν την Ευρώπη απ’ τις Βρυξέλλες, τούτη η σκέψη, που λογικά μπορεί να προτείνει οποιοσδήποτε άνθρωπος που διαθέτει τον στοιχειωδέστερο και κοινότερο νου; Άρα, υπάρχει βλακεία ή δόλος ή και τα δυο μαζί.

5. Σε εθνικό επίπεδο, για την κάλυψη των εθνικών δηλαδή αναγκών σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας αέρα και ήλιου, και για να εντοπίσουμε την περίπτωση, επί παραδείγματι αποκλειστικά στην Ελλάδα, οι εγκαταστάσεις παραγωγής ενέργειας από αέρα και ήλιο θα μπορούσαν να γίνουν σε ορισμένες από τις πολυάριθμες παντελώς ακατοίκητες λεγόμενες βραχονησίδες που διαθέτει η χώρα μας. Και απορούμε, πώς και γιατί, παίρνοντας για παράδειγμα και πάλι τη Σκύρο, δεν έχουν προγραμματιστεί οι εγκαταστάσεις π.χ. στη Σκυροπούλα, με μεικτή χρήση αξιοποίησης και αέρα και ήλιου στον ίδιο χώρο.
6. Όσον αφορά την παραγωγή αιολικής και ηλιακής ενέργειας σε τοπικό επίπεδο, η λύση βρίσκεται στις σχετικές εγκαταστάσεις στα όρια κάθε ηλεκτροδοτούμενης περιοχής, για τις ανάγκες της. Σ’ αυτή την περίπτωση, φυσικά, οι εγκαταστάσεις θα είναι κατά πολύ ελαφρότερης μορφής και δεν θα βαρύνουν εξοντωτικά τον περιβάλλοντα χώρο.
7. Απαιτείται επίσης, να αλλάξουν ριζικά τα μεγέθη και η αισθητική των ανεμογεννητριών που προορίζονται να τοποθετηθούν για την κάλυψη τοπικών αναγκών, έτσι ώστε να μη βλάπτουν το περιβάλλον. Υπάρχουν λύσεις και προηγούμενα. Για παράδειγμα, οι χιλιάδες ανεμόμυλοι στο Λασήθι της Κρήτης, όχι μόνο δεν βλάπτουν το περιβάλλον, αλλά αποτελούν ένα ωραίο και άξιο λόγου αξιοθέατο. Το ίδιο συνέβαινε και με τους πολλές χιλιάδες ανεμόμυλους, που υπήρχαν σε όλη την Ελλάδα, Ολλανδία και αλλού, και αποτελούσαν στολίδια πραγματικά των τόπων.

Οι προωθούμενες, όμως, από τις Βρυξέλλες απαίσιες στην όψη ανεμογεννήτριες προκαλούν αισθήματα άπωσης, αηδίας, φόβου και τρόμου σε κάθε φυσιολογικό άνθρωπο.

Και, για δέστε τι γίνεται. Υπάρχουν και μερικοί-μερικοί απ’ τα μισθοφόρα λαμόγια, που προπαγανδίζουν τις απαίσιες Μίξερ Αέρος-Αέρος, να λένε θρασύτατα και χωρίς ίχνος ντροπής, ότι τη βρίσκουν και ηδονίζονται να τις βλέπουν κι ότι .
είναι τουριστικά αξιοθέατα πρώτου μεγέθους.

Αν αυτή η κατάσταση δεν υπαγορεύεται αποκλειστικά και μόνο απ’ τη θρασύτητα απ’ την οποία χαρακτηρίζονται οι μισθοφόροι προωθητές του προγράμματος, τότε πρόκειται φυσικά για πρώτου μεγέθους διαστροφή. Κάτι παρόμοιο με την ύπαρξη των κοπρολάγνων και νεκρόφιλων, που ηδονίζονται αποκλειστικά και μόνο, ή κύρια ίσως, μ αυτές τις διαστροφές.

Είναι ανάγκη να χρησιμοποιούμε κι αυτή τη σκληρή οπωσδήποτε γλώσσα, γιατί αλλιώτικα κινδυνεύει να σκεπαστεί με τον υποτιθέμενο καθωσπρεπισμό η βρωμερή κι επικίνδυνη τούτη πραγματικότητα.

Συμπέρασμα:

Αφεντικά στις Βρυξέλλες και υποτελείς κυβερνήσεις, κυβερνητικοί και λοιποί βουλευτές-γιατί οι περισσότεροι, αλίμονο, έχουν τις προσωπικές τους ευθύνες-σταματήστε, εδώ και τώρα, το καταστροφικό και ηλίθιο πρόγραμμα της καταστροφής ολόκληρης της Ευρώπης με την προωθούμενη εγκατάσταση των Μίξερ Αέρος-Αέρος.

Ξεκινήστε απ’ την αρχή τον προγραμματισμό για τη σώφρονα αξιοποίηση των ευλογημένων απ’ την ίδια τη φύση τους πηγών ενέργειας αέρα και ήλιου, σύμφωνα με τις τεκμηριωμένες υποδείξεις, όπως παραπάνω γινήκανε.

Παγώστε οποιαδήποτε χρηματοδότηση στα κάθε είδους λαμόγια της αρπαχτής, που επιδιώκουν να τραφούν σαν κοράκια απ’ τα πτώματα που αναπόφευκτα θα καταντήσουν όλοι εκείνοι οι κατοικούμενοι πανέμορφοι τόποι απ’ την, ο μη γένοιτο, εγκατάσταση των διαφημιζόμενων ως παστρικών, πλην όμως βρωμερών στην πραγματικότητα Μίξερ Αέρος-Αέρος.

Κάντε εξ αρχής σωστό προγραμματισμό για την ευεργετική και μόνο αξιοποίηση του αέρα και ήλιου.

Κι όσον αφορά την ξεθαρρεμένη και ίσως ασυνήθιστη γλώσσα αυτού του κειμένου, πάρτε το απόφαση, πως από τώρα και πέρα η γλώσσα της αλήθειας θα είναι περισσότερο ακόμα σκληρή.
http://evia-blog.blogspot.com/

Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2008

Αιολικά Πάρκα: Η Εγκατάσταση Αιολικών Πάρκων στα νησιά των Κυκλάδων

του Μ. Δεκλερή

Το Επιμελητήριο έχει ασχοληθεί με το ζήτημα αυτό, ειδικώς για τα μικρά νησιά, με την από 30.6.2004 Γνωμοδότησή του, εξ αφορμής της σχεδιαζομένης εγκαταστάσεως αιολικών πάρκων στην Άνδρο, ένθα έκρινε συνολικώς το ζήτημα τούτο εν σχέσει με το καθεστώς ηυξημένης προστασίας των μικρών νήσων ως ευαισθήτων οικοσυστημάτων υποκειμένων υποχρεωτικώς μόνον εις ηπίαν διαχείριση (Agenda ';21-Κεφ.17, 1992), Διακηρύξεις Barbados (1994) και Minorca (1997). Εξ άλλου το όλο πρόβλημα των αιολικών πάρκων έχει ερευνηθεί επίσης από το Επιμελητήριο στο πρόσφατο παρελθόν στην από 25.9.2002 Γνωμοδότησή του προς την Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Ευβοίας, ένθα το ζήτημα τούτο αποτελεί σοβαρό πρόβλημα.


Το Επιμελητήριο κρίνει αναγκαίο να επισύρει την προσοχή των αρμοδίων κρατικών υπηρεσιών ότι πρέπει να αποφευχθεί η σύγχυση μεταξύ του οικολογικού σκοπού των πάρκων αυτών (παραγωγή καθαράς ενεργείας) και της βλάβης την οποία συνεπάγονται για το περιβάλλον οι τεράστιες ανεμογεννήτριες των πάρκων αυτών, που συνιστούν πράγματι βιομηχανικές εγκαταστάσεις υψηλής οχλήσεως για το φυσικό και πολιτιστικό περιβάλλον. Οι νήσοι των Κυκλάδων έχουν προσελκύσει το ενδιαφέρον των επενδυτών λόγω του υψηλού αιολικού δυναμικού των. Αλλά, κατά το Σύνταγμα και το διεθνές ειδικό καθεστώς προστασίας των μικρών νησιών, το Κυκλαδικό φυσικό και πολιτιστικό κεφάλαιο, και ιδίως το αισθητικό τοπίο, είναι πολυτιμότερα έννομα αγαθά, απολαύοντα προστασίας έναντι και αυτών τούτων των αιολικών πάρκων.

Οι εκ του εξωτερικού εισαγόμενες ανεμογεννήτριες, σχεδιασθείσες στις ξένες χώρες της παραγωγής των, είναι εντελώς ασυμβίβαστες προς την μικρή κλίμακα του ελληνικού νησιωτικού τοπίου. Τυχόν εγκαθιστάμενες στους τόπους προτιμήσεως των επενδυτών, συνεπάγονται καταστροφή του αντιστοίχου πολιτιστικού, αισθητικού και φυσικού κεφαλαίου των νησιών μας, η οποία, βεβαίως, αποκλείεται από το Σύνταγμα του 1975 με το άρθ. 24 και την παγία νομολογία του ΣτΕ για την προστασία των μικρών νησιών ως ευαισθήτων οικοσυστημάτων.

Το ΣτΕ στο πρόσφατο παρελθόν απηγόρευσε τους πυλώνες της ΔΕΗ στα μικρά νησιά (Σύρος και Μύκονος) και ασφαλώς θα πράξει το ίδιο προκειμένου περί των τερατωδών ανεμογεννητριών. Το ζήτημα των αιολικών πάρκων είναι λεπτόν και κρίσιμο. Απαιτεί ειδική χωροταξία, ένθα προέχει το τιθέμενο ως άνω θέμα καταστροφής του νησιωτικού τοπίου. Επειδή δε το τοπίον είναι μέγιστον εθνικό πολιτιστικόν αγαθό, στο οποίο συνοψίζεται πολιτιστική ιστορία χιλιετιών, το Επιμελητήριο φρονεί αδιστάκτως ότι οι τερατώδεις ανεμογεννήτριες που κυκλοφορούν μέχρι σήμερα στο εμπόριο είναι απολύτως ασύμβατες με το ευαίσθητο και λεπτό νησιωτικό τοπίο, και άρα παράνομες και ανεπίτρεπτες.

Τα αιολικά πάρκα στην Ελλάδα θα γίνουν όπως απαιτεί η προστασία του περιβάλλοντος και όχι όπως συμφέρει τους επενδυτές. Το Επιμελητήριο θεωρεί μέγα και εθνικό κίνδυνο την εγκατάσταση αιολικών πάρκων κατά παράβαση των ανωτέρω αρχών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

http://eyploia.aigaio-net.gr/index.php

Αιολικά Πάρκα: Η Εγκατάσταση Αιολικών Πάρκων στα νησιά των Κυκλάδων

του Μ. Δεκλερή

Το Επιμελητήριο έχει ασχοληθεί με το ζήτημα αυτό, ειδικώς για τα μικρά νησιά, με την από 30.6.2004 Γνωμοδότησή του, εξ αφορμής της σχεδιαζομένης εγκαταστάσεως αιολικών πάρκων στην Άνδρο, ένθα έκρινε συνολικώς το ζήτημα τούτο εν σχέσει με το καθεστώς ηυξημένης προστασίας των μικρών νήσων ως ευαισθήτων οικοσυστημάτων υποκειμένων υποχρεωτικώς μόνον εις ηπίαν διαχείριση (Agenda ';21-Κεφ.17, 1992), Διακηρύξεις Barbados (1994) και Minorca (1997). Εξ άλλου το όλο πρόβλημα των αιολικών πάρκων έχει ερευνηθεί επίσης από το Επιμελητήριο στο πρόσφατο παρελθόν στην από 25.9.2002 Γνωμοδότησή του προς την Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Ευβοίας, ένθα το ζήτημα τούτο αποτελεί σοβαρό πρόβλημα.


Το Επιμελητήριο κρίνει αναγκαίο να επισύρει την προσοχή των αρμοδίων κρατικών υπηρεσιών ότι πρέπει να αποφευχθεί η σύγχυση μεταξύ του οικολογικού σκοπού των πάρκων αυτών (παραγωγή καθαράς ενεργείας) και της βλάβης την οποία συνεπάγονται για το περιβάλλον οι τεράστιες ανεμογεννήτριες των πάρκων αυτών, που συνιστούν πράγματι βιομηχανικές εγκαταστάσεις υψηλής οχλήσεως για το φυσικό και πολιτιστικό περιβάλλον. Οι νήσοι των Κυκλάδων έχουν προσελκύσει το ενδιαφέρον των επενδυτών λόγω του υψηλού αιολικού δυναμικού των. Αλλά, κατά το Σύνταγμα και το διεθνές ειδικό καθεστώς προστασίας των μικρών νησιών, το Κυκλαδικό φυσικό και πολιτιστικό κεφάλαιο, και ιδίως το αισθητικό τοπίο, είναι πολυτιμότερα έννομα αγαθά, απολαύοντα προστασίας έναντι και αυτών τούτων των αιολικών πάρκων.

Οι εκ του εξωτερικού εισαγόμενες ανεμογεννήτριες, σχεδιασθείσες στις ξένες χώρες της παραγωγής των, είναι εντελώς ασυμβίβαστες προς την μικρή κλίμακα του ελληνικού νησιωτικού τοπίου. Τυχόν εγκαθιστάμενες στους τόπους προτιμήσεως των επενδυτών, συνεπάγονται καταστροφή του αντιστοίχου πολιτιστικού, αισθητικού και φυσικού κεφαλαίου των νησιών μας, η οποία, βεβαίως, αποκλείεται από το Σύνταγμα του 1975 με το άρθ. 24 και την παγία νομολογία του ΣτΕ για την προστασία των μικρών νησιών ως ευαισθήτων οικοσυστημάτων.

Το ΣτΕ στο πρόσφατο παρελθόν απηγόρευσε τους πυλώνες της ΔΕΗ στα μικρά νησιά (Σύρος και Μύκονος) και ασφαλώς θα πράξει το ίδιο προκειμένου περί των τερατωδών ανεμογεννητριών. Το ζήτημα των αιολικών πάρκων είναι λεπτόν και κρίσιμο. Απαιτεί ειδική χωροταξία, ένθα προέχει το τιθέμενο ως άνω θέμα καταστροφής του νησιωτικού τοπίου. Επειδή δε το τοπίον είναι μέγιστον εθνικό πολιτιστικόν αγαθό, στο οποίο συνοψίζεται πολιτιστική ιστορία χιλιετιών, το Επιμελητήριο φρονεί αδιστάκτως ότι οι τερατώδεις ανεμογεννήτριες που κυκλοφορούν μέχρι σήμερα στο εμπόριο είναι απολύτως ασύμβατες με το ευαίσθητο και λεπτό νησιωτικό τοπίο, και άρα παράνομες και ανεπίτρεπτες.

Τα αιολικά πάρκα στην Ελλάδα θα γίνουν όπως απαιτεί η προστασία του περιβάλλοντος και όχι όπως συμφέρει τους επενδυτές. Το Επιμελητήριο θεωρεί μέγα και εθνικό κίνδυνο την εγκατάσταση αιολικών πάρκων κατά παράβαση των ανωτέρω αρχών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

http://eyploia.aigaio-net.gr/index.php