Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2008

Συνεννόηση ή συναίνεση; (Cine - Μπούρδες)


Συνεννόηση ή συναίνεση; Δεν είναι ταυτόσημες έννοιες.

Καμιά φορά είναι αναγκαίο να τα λες στην νύφη για να τα ακούει η πεθερά. Είναι φανερό ότι ο πακτωλός χρημάτων που αυτό το δύσμοιρο κράτος, αυτό το φασκελωμένο Ελληνικό δημόσιο πληρώνει τους επικοινωνιολόγους (βλέπε διαφημιστές), πάνε χαμένα.

Ίσως επειδή κανόνας είναι, το δημόσιο να πληρώνει τενεκέδες. Ίσως επειδή για τους επαγγελματίες παραπληροφορητές και διαμορφωτές της εκτροπής της λογικής στην κοινή γνώμη, δεν γίνεται πρόσληψη με αξιοκρατικά κριτήρια, πχ με διαγωνισμό, με ΑΣΕΠ κλπ, αλλά με απ’ ευθείας ανάθεση σε κομματικά στελέχη ή αποκόμματα. Ίσως γιατί σε αυτή την χώρα όπως λέει κι ο πρωτοπόρος Βασίλης (ρισπέκτ), «με το καλύτερο ασχολούνται σχεδόν αποκλειστικά οι χειρότεροι». Ίσως γιατί ο καθείς μετρά και κρίνει με βάση το μέτρο του, και φυσικά ο βλάξ της επικοινωνίας, το δικό του… Ποιος να ξέρει άραγε την ισχύουσα συνταγή, ποιος την αναλογία και τον συνδυασμό στις πιθανές αιτίες…

Η ουσία είναι μία:
Εδώ και πολλά χρόνια – κύριε Καραμανλή, προσπαθώ με τον δημόσιο διάλογο να πείσω την γυναίκα μου ότι αφού με διάλεξε, πρέπει να αποδεχτεί το ορθό για το κοινό μας συμφέρον. Για το καλό της οικογένειας που για το οποίο μόνο εγώ ενδιαφέρομαι και μόνο εγώ γνωρίζω. Το συμφέρον μας είναι η συναίνεση στο πρωινό πρόγραμμά μου να κατουράω έξω από την τουαλέτα, μπρος στην πόρτα της. Το πρόγραμμά μου υλοποιώ. Βρωμάει, αλλά εγώ το υλοποιώ. Εκείνη όμως «δραπετεύει από το πρόβλημα, αποφεύγει τον διάλογο και την συναίνεση, παραμένει προσκολλημένη σε αγκυλώσεις του παρελθόντος διότι δεν έχει πρόγραμμα και λύσεις». Η λογική της απόδοσης ευθυνών στο θύμα του βιασμού διότι δεν... συναίνεσε! Πόσο μάλλον που ο ρόλος της συζύγου είναι μόνον η σύνθεση, δεν είναι ο έλεγχος, όπως αυτό αντιθέτως ισχύει για τις αντιπολιτεύσεις στην κοινοβουλευτική δημοκρατία...

Και καλά άνθρωπέ μου Κωστάκη,
ο αρχιτρόμπας που σου τα γράφει αυτά και επανειλημμένα μας τα ξεφουρνίζεις σαν πέτρες στο κούτελο, ως εκ γενετής πάσχων εξ εγκεφαλικής πλατυποδίας, έχει πίτουρα αντί φαιάς ουσίας.
Εσύ πάλι, δεν μπορείς να κρίνεις τι σε βάζουν να πεις;

Μα τι ρωτάω τώρα κι εγώ…
the Bloopers

Δεν υπάρχουν σχόλια: